søndag 7. oktober 2007

Intervju!

Woho!
I dag var jeg på intervju:O
Jeg var skikkelig nervevrak.. Dagen begynte med at jeg stod opp klokken ni. Gikk rett i dusjen, deretter ordnet jeg meg. Jeg, pappa og Johan kjørte til Tromsø i tolv-tiden. Vi kom fram klokken 14.00. Vi dro direkte til Jonas siden vi var sulten og ville ha pizza fort:D
En jente hadde bursdagsselskap der med rundt 20 jenter i alderen 10-12 år. Broderen holdt på å gå bananas! Pappa og Johan gikk en luftetur, mens jeg satt å fylte ut papirene mine:) Halv fire ringte representanten og hun ville fremskynde intervjuet. Det var jo selvsagt greit for meg, da jeg er bestandig snill og grei xD
Etterhvert møtte vi dama, og begynte å prate. Intervjuet gikk kjempebra!

Alt endte med at hun syns jeg er en kjempe bra kandidat, og hun blir å anbefale meg videre!

Tenk, jeg er ett skritt nærmere USA!

2 kommentarer:

Marte (; sa...

Hei (;
Jeg skal nå på intervju med speak til uka, jeg lurer på hva du gjør/snakker om på disse intervjuene ? hva de spør om og hva de lurer på ? , måtte du snakke mye engelsk på intervjuet ?
var det skumelt ?

Caroline sa...

Hei Marte!
Vi pratet om familien min, livet mitt, meg og andre ting!
Jeg brukte litt tid på å fortelle intervjuern om meg og mine syn på det å være utvekslingsstudent og det var nok det som hovedsaklig gjor at jeg kom vidre.

Jeg pratet ikke noe engelsk, dette fordi at hun sa at norske studenter var normalt veldig god i engelsk og siden jeg hadde skrevet brevet til vertsfamilien på engelsk var det ok :)

Skummelt?
Neeei, ikke egentlig. Men jeg var veldig nervøs da.. Men det gikk jo bra! Jeg skal jo til USA!! :D

Håper du får bruk for svarene mine ^^