fredag 15. august 2008

Baaaaaah

Sitter på Oslo airport og daffer. Flyet til New York er forsinket og jeg må bare vente. Den kjipe delen er at jeg sjekket inn bagasjen min til NY og ikke til San Francisco (slik jeg nok burde ha gjort) fordi alle sa at jeg skulle gjøre det slik. Baah, så nå må jeg hente kofferten i NY og sjekke inn -- og jeg har det travelt fra før av. ARG. Kari sa at jeg kanskje ikke rekker flighten til SF - og det nekter jeg. :(

Ellers har jeg kjøpt en stor pose med Godt og Blandet, en boks med Tyrkisk Pepper, Extra tyggis og en MAC øyenskygge (trøstegave til meg selv, resten er gaver til familien;) )

Batteriet på kamera mitt er ødelagt så jeg får ikke ta noen bilder i de neste dagene - pappa skal sende nytt batteri når det kommer :)

Mail meg hvis det er no : csk_1000@msn.com

1 kommentar:

Anonym sa...

Æ MISUNNE DÆ!!! :) <3