fredag 22. august 2008

Joda, en liten oppdatering..

Vel, jeg tenkte jeg skulle oppdatere lite gran her.

Jeg er i Lincoln, California og tar gjerne i mot pakker. Yupp, you heard me. Packages please.

Anyway - Turen til the US startet forrige torsdag. Jeg, mamma og Johan kjørte til Tromsø rundt 5, mens pappa tok hurtigbåten. Jeg bestemte at vi skulle ligge på hotell, og jeg tror ikke de ville nekte meg noe før jeg drar ;) Det ble hotell, hehe.. Mamma og pappa, jeg veit at dere kommer til å lese dette, og jeg er glad i dere <3

Såå, vi kom fram til Tromsø og jupp, jeg hadde såååååååå utrolig ondt i hoftene mine. Helt sykt, og dette er sånn type smerte som jeg hadde første gang jeg kjente det. Fy flate altså. Vi sjekka inn på hotellet, ble enig om hvor vi skulle spise, gikk ned til resepsjonen og der var DDE. Hah, mamma måtte jo dra meg frem til dem (ok, jeg gikk frivillig^^) og nevne att jeg var en av solistene deres. Hihi, Bjarne Brøndbo brydde seg ikke :D Men han sa lykke til i California xD
Etter dette gikk vi til Jonas for å spise pizza, det var egentlig Johan sitt ønske, men siden jeg hadde så vondt (og det var egentlig kun det jeg tenkte på) så var det så klart greit. Er jo ganske greit og ikke krangle siste kvelden før jeg drar.

Vi spiste pizzaen, nam nam pizza, før jeg og mamma gikk til hotellet igjen. Tante kom for å gi meg gaver ^^ Jeg liker gaver (diskret hint til ALLE SAMMEN). Etter at hun dro gikk jeg å la meg. Snakk om å være trøtt. Jeg fikk så klart ikke sove natt til torsdag. Hadde alt for mange tanker og drit i hodet. Jupp.

Våkna av vekkeklokka på telefonen som beep'd at me rundt 04.45. Opp måtte jeg jo så klart, så vi stod opp alle sammen. haha. Vi var en trøtt gjeng på 3. Hoho. Uansett, vi sto opp, mamma henta bilen, vi henta pappa og kjørte til flyplassen. Der sjekka jeg inn baggasjen til Newark også gikk vi og satte oss i en sofa. Det var hyggelig. Etter en stund måtte jeg gå til gaten fordi de hadde startet boardingen. Jeg skrek ikke i det hele tatt ;) Woho for me. Yes.

Ok, jeg orker ikke å skrive mer i kveld. Får ta resten i morgen. Haha. Klokka er bare 21.09 og jeg er stuptrøtt.

Ingen kommentarer: