lørdag 2. august 2008

Åååå Dæven...

Hoho..

Nervene begynner å ta meg.. Snakka me Kari i dag og hu mente at vertsfamilien kommer nå til uka. Hjelp, nå begynner det virkelig å gå opp for meg at vi er i august og at jeg drar snart. Klar jeg har jo visst dette lenge og har faktisk planlagt goodbye-party neste lørdag. Men nå er det så sykt mer virkelig! Har sittet å lest mange blogger og jeg blir bare mer og mer nervevrak for vær blogg.

I tillegg holder jeg på å pakke ned romma mine - orker ikke å ha masse personlige ting ute på display viss mamma eller pappa vil ha gjester der.

Jeg håper så utrolig mye at jeg ikke kommer til farmland og bondeknøler som ikke vet hva andre mennesker er.... :'(

Ok, I'm done venting and ranting so life gotta move on now. Gaaaad.

3 kommentarer:

~Silje og Lena~ sa...

ringte kari til deg, eller ringte du til henne? :) Du må si fra om du får familie!! spennende klem silje! :P

Caroline sa...

Eg ringte ho Kari ;) Va så utålmodig :D

Åja, eg ska virkelig rope ut når eg får familie!!!

Anonym sa...

åååååååhi,... eg også vil ha nåååååååååå!!!!!!!!