onsdag 17. september 2008

Jaja, må vel komme med ei oppdatering

Ok, oppdatering og bilda! Bilda først - så oppdatering !

Erica og meg i sola :)

Haley prøve å ta bilde av meg, men eg va raskar ;)

Meg :) Sjekk skille eg har ^^ E vel einaste plassen eg blir brun på :p

Erica og Haley e så søt i lag ;)

Haley og meg ;)


Brodern CJ e litt avhengig av forskjellige skjerma... dataskjerma, tv-skjerma, ds osv... hihi





Søstera mi, Kiera - verdens søteste, mest irriterende, pratsomme, nusselige onge.







For de som har lurt - eg har gallesteina og det e ikke godt. Blir nok operasjon på meg, men Aspect e en PITA. Så alt går i slowmo.

Ellers kom pakken fra mamma og pappa i går - og eg har no masse melkesjokolade!! Men eg kan ikke spise det fordi eg e på en spesiell diet som skal hjelpe mot smertan. Joda, nesten bare frukt og grønnsaker. Jippi.

For å si det sånn - ikke nøl med å sende meg ett brev, eller en pakke - ka som helst :D

Adressen e :
*spørr mamma eller pappa*

Ingen kommentarer: