mandag 1. september 2008

Jeg svikter....

..med blogginga! Det er ikke meningen xD MEN - siden jeg er så glad i onkelen min måtte jeg oppdatere litt nå.

I dag er det Labor Day og skolefritt^^ Vi skal til Freemont på BBQ til Sara's foreldre og resten av familien. På vei til Freemont skal vi stoppe i Vacaville! Hihi, det dere ikke vet er at de har masse outlets der og en CCO(cosmetic company outlet) til meg! YAY! Hehe... Anyway, vi kjører klokken 9 også håper jeg at jeg får sove litt i bilen, men det er vel heller tvilsomt med to maskråker sittende ved siden av.

I det siste har jeg hatt mange episoder med sterke smerter i øvre del av magen. Sara og jeg bli fort enig om dra til legen for å sjekke det ut, siden smertene er så annerledes enn alt annet jeg har hatt. Forrige tirsdag var jeg hos Bruce, verdens kuleste lege som har bodd ett år i Sverige og har spist Lutefisk!!! Han undersøkte meg og de stjal masse blod fra meg - ok da, det var en frivillig blodprøve... Anywho, han bestemte at jeg skulle i ultralyd, og den hadde jeg nå på lørdag. Det gjorde vondt. Jeg viste ikke at det gjorde ondt så jeg ble litt overraska. Dama som hadde undersøkelsen var veldig snill og meget flink da, men jeg får ikke svar på ultralyden før mellom tirsdag og fredag. Viss det er galleblæra og operasjon er nødvendig må jeg dra hjem. Noe som er veldig kjipt.

Yup, det var dagens update. Jeg vet det mangler masse bilder her, men kamera mitt mangler ett batteri. Ugg.

Enjoy your evening
Caroline

3 kommentarer:

Frøydis sa...

Hei:)
Kult at du blogge.. eg har ikkje vest ka adressa va, før no:)

Stakkars magen din:/ Håpe det ordne seg!

Caroline sa...

Hehe, joda eg prøve ;) Men e litt vanskelig - eg e så lat ^^

Ja, eg krysse fingran!

Vi snakkes ^^

Anonym sa...

trist om du må fare heim på grunn av det:(