fredag 5. desember 2008

:D Gramma made my day!







Weeeeeeeee:D:D:D:D:D:D
Julegave fra Norge!!! Tusen takk Mor og Far!! :D Kan noen ta aa sei fra tel dem at eg har faatt pakke fra dem, vaer saa snill:D:D:D Hadde liksom ikke forventa naan gava i posten egentlig sia det meste har kommet inn paa kontoen haha, saa eg blei sikkelig gla naar eg fikk pakke! OG saa klart eg ikke blir aa aapne den foer julaften!
Ellers har eg vaert med CJ paa karate (som fremdeles ikke e karate men tae kwon do) og det va veldig koselig. E fleire som ska gradere tel svart belte i maarra og de e kjempe flink.

Paa loerdag skal eg bake kanelsnurra ogsaa skal Haley komme over ogsaa skal vi se film trur eg. Ho skal ogsaa overnatte fordi paa soendag skal vi aa se Twilight. Eg glede meg veldig men folkan matche ikke de eg har i hodet. Boekern e saa bra.

For en eller anna grunn nekte bildan og sammarbeide med meg.











1 kommentar:

Anonym sa...

Hei. Fine bilda. Ja de har fått beskjed.. t.E