torsdag 11. desember 2008

Senior Portrait






Hoho, eg e blitt flinkar aa blogge! De siste dagan har eg foelt meg veldig inspirert - bra for dokker ^^ Dagen i dag gjekk utrolig tregt, og klokka e bare 18.35 og eg vil legge meg. Har gaatt rundt med en torsdagsfoelelse konstant og det e lite kjekt naar det e onsdag.
Tar spansk paa skolen, og det e en ganske saa kjip klasse. Flertallet e freshmen, mange e sophomores, tre e juniors og eg e aleina senior. Pluss at det e vanskelig aa laere ett nytt spraak paa engelsk :p Men det gaar no bra.. Gjoer mett beste!
Leverte inn Best Write #1 i dag i engelsken - haha, Mrs. Allen ropte opp en etter en ogsaa gikk den personen opp tel ho og fikk tingan sjekka om alt va rett. Utrolig mange hadde gjort idiotiske feil som ho sa vi ikke maatte gjoere, eg satt der aa smaaflirte for meg selv. Da eg gikk opp tel ho, sa ho bare "Well done" saa eg e fornoeyd :D
Ellers fant vi ut i Yearbook at senior bildan va lagt ut og herregud for en daarlig kvalitet. I grunn skal bildan ha samme bakgrunn men mange e lysar eller moerkere enn orginalen, mange bilda i seg sjoel e moerkere enn resten og paa mange av jente-bildan vises ikke de tingan vi hadde paa oss saa dem ser naken ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Igjen, spennnde å lese bloggen din!
Håpe du har d fint :)
<3