onsdag 10. desember 2008

I dag e en god dag :)

Jada, eg sett no her ved pc'n - har nettopp sett paa Gossip Girl, yikes for en bra episode!
Fikk pakke i dag, fy pokker for en stor pakke! :D Gjorde meg veldig glad altsaa. Tusen takk Mamma, Pappa og Johan - e sykt gla i dokker <3 Heile huset satte pris paa alt av innholde i boksen!
Ellers har eg gjort meg ferdig med foerste del av Senior Portfolioen min. Senior Portfolien gaar ut paa aa samle det beste av alt skolearbeidet du har gjort - skriftlig, muntlig osv. Skal levere det i maarra saa det e vel ok.

Tante Ingebjoerg har faatt sin pakke og eg kjempe glad for det! Va en smule bekymra for at de ikke skulle komme fram tidsnok, men ingen grunn for det tydeligvis.

Har det veldig bra for tida. Har Sara og Ed og ongan her som e utrolig, eg har mamma og pappa heime som stoette meg meir enn eg fortjene og ikke minst vennan mine som e der for meg:) Spesielt Bjoern! Du sku bare ha visst ka du betydde for meg naar eg va sjuk - du hjalp meg meir enn du ane :)

Fant denna videoen som eg syns va litt kul - http://www.youtube.com/watch?v=gJ_MdG_wPhI

Ingen kommentarer: